Helvete!

Mår inge vidare idag, någon slags ångest!

Satt och halvsov på bussen ner till Kisa och på tåget hem. Sen har jag bara suttit och tänkt. Vad fan har jag gjort? Vi syskon var hos farmor och farfar idag och fira lillebror som fyller 19, (imorgon) åt potatisgratäng och grillade, till efterrätt tårta.

Palle är typ arg på mig, jag vet det. Även om han nekar det. Bara för att jag berättade att jag bara vill vara hans kompis. Vet inte alls hur det blir imorgon, valborg. kanske drar ner till Kisa. men vad sker där? supa slåss o supa.
Skulle nog inte ha festat igår.. Sitter idag och bara känner att dunken där ute är lockande. Jag ska fan supa skallen av mig imorgon, ja vet att de låter fjortis-aktigt, men ja vill inte tänka, ska lyssna på musik o dricka grogg. :) HAHA!


FAN! Det är så illa att ja sitter och gråter, hatar ångest.. men ja ska inte dricka nått idag eftersom då blir de bara värre, ska kanske inte dricka imorgon heller om ja mår så här.. får sitta vid datorn o spela kanske. kanske lika bra.. stänga av telefon o bara vara och bli dyngstel.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0