Norge

Då blev det allvar av saken. Lindha drar och jobbar uppe i Norge. Kommer hem efter Valborg igen visserligen men ändå, vem ska jag umgås med? Eftersom det är ju inte bara nu hon ska va borta det är ju i omgångar hela tiden.
Jag får ställa mig på gatan med en stor skylt där det står "Kompisar sökes" haha! -ler-
Det är väl det som känns värst med och bo här i Linköping. När man inte känner någon eller har någon och umgås med. Funderar faktiskt och flytta till Katrineholm igen. Men där finns det däremot inga jobb. Så vart man än vänder sig så finns de bara nedgångar. Usch!

Den 4-6/5 drar jag upp till Katrineholm och gör staden osäker! mohaha! Träffa söta Jenja och alla andra festprisar. Det märks ju om man ska gå ut, finns ju risk o stöta på ni vet vem.. hmm. vet inte ännu hur jag skulle reagera om jag träffade honom idag, först skulle de nog va ilska och sen stor saknad och sen... ja jag vet faktiskt inte.. Vill inte ta den risken heller.

Är på jakt efter en fotograf & make up artist som är sugen på en fotosession med mig. Skulle vara kul och bli fint sminkad och sedan ta lite foton av en erfaren.

Det är ju verkligen bara skit på tv:n. Nehe, om man ska ta tag i disken.

Puss & Kram
image5                image6

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0