Välkommen till min nya blogg!

Då passade jag på och fixa en sådan här.

Ska försöka att skriva så mycket som möjligt.

Idag så började dagen med att jag vaknade först vid halv sju o sedan vid halv nio o sedan ringde kolckan vid nio. Brukar ha den inställd på nio så att man inte sover bort hela dagen ;)

Åt lite rostade mackor och hade OC maraton, såg klart på säsong 2. guuud vad jag grät genom de sista avsnitten. Nu bara måste jag skaffa säsong tre också, blir till och börja spara pengar hihi!

Begav mig till jobbet på min kära silvriga cykel med musik i öronen, började vid fyra idag.
Jag satt ensam på mitt projekt idag, upptäckte senare varför. Blev klar med det redan vid åtta så vid halv nio fick jag sluta. När jag kom ut så var de så fint väder. jag satte igång musiken och började trampa hemåt. Var på så bra humör, testade i nedförsbacken vid blomgatan i stan om ja fortfarande hade balans kvar, jag höll alltså inte i styret -ler- det gick faktiskt bra fast jag inte cyklat på 4-5 år.

När jag kom hem så ringde Palle och frågade om jag hade ätit något. Vi bestämde att de fick bli lite mc donalds. *mums* satt där och pratade om helgens bravader och vad som sker nu på Valborg.
Hemma hos mig skulle vi se på Perfect Stranger men Palle förstod inte så bra när de inte var text. hehe! *retas*
Blev att man satt och bläddrade genom kanalerna om och om igen för att hitta något, vilken självklart inte gick eftersom de inte fanns något man ville se på. Det fick bli lite MTV.

Nehe om man ska krypa ner i sängen och sova lite grann. Skriver förhoppningsvis mer imorgon.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0