arbetsnarkoman

haha, jo de är väl något man kan kalla mig. jobbar fan jämt! Men det är roligt gäng så dagarna går fort. snart är det ju september och då är jag mer ledig, tråkigt nog kommer jag nog bli arbetslös senare. hmm visst lite "semester" kan ja nog behöva men ändå.

Idag är det dags för klippning på wasa lejon. vi ska klippa bort alla Roberts lockar. haha! får se hur det blir, en hel förändring. *spännande

nu börjar dessutom lägenheten bli fin. köper lite i taget hela tiden, nästa månad ska ja till ikea och köpa ett skoställ och ett vitrinskåp. :) <3

Jag finns överallt och ingenstans and I know you like it!


*kram-kalas*

[in action at work!]
image10

Lämna ett märke
Postat av: Alexandra

fint kort :)

2007-08-09 @ 12:13:58
URL: http://Aliza.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0