aldrig igen

hur många gånger har man inte sagt så dagen efter? men i fredags så var det nära att ja gav upp. vakna upp brevid thomas o bara skakar. usch.
drack lite vatten o lade mig i sängen igen. får värsta ångesten, kändes som om ja skulle börja gråta. fan va skit ja mådde. jag försökte sova bort det men det gick inge vidare.
bättre blev det sen på lördagen då man sovit ut o fått i sig mat.
Annars var det en kul torsdag.. till en början i alla fall. blev väl lite för mycket och dricka för oss alla.

i lördags var ja på drickat igen. ja o lindha åkte ner på stan för o äta en pizza. :) gutt! träffade på thomas en sväng. han hade blivit bestulen på mobilen. attans, men så går det när man bråkar ;)
funderar bara på hur ja ska få tag i honom. ja vill ha min alkohol innan fredag. ska ja bara åka ut till honom? nja. kanske inte. får hoppas att han hör av sig. hur gör jag annars?

shit va trött ja är. ska nog lägga mig snart. ska upp vid halv sex imorgon o jobba. sista dagen för i år. :)
kanske i alla fall . :P
kan lägga mig o läsa lite.

depp depp, hatar denna period. när man sitter själv hemma o tänker. vädret gör det hela inte bättre. alla tankar far runt runt. vad kommer hända? jag vill jag vill...


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0