en så kallad vän

du din lille fjortis-wannabe. sluta döm andra va? innan du ens träffat personen. om det var jag, JA jag som blev provoserad av någon o till slut knuffade omkull människan. och om sedan människan dör.. (som dessutom är alkolist) skulle du vara rädd för mig o undvika mig då?
nej, det vet jag eftersom du träffat mig o känner mig. sluta med det du håller på med.
du vet ingenting! Och du ska kalla dig för vän, tro inte ja tänker flytta på mig för din skull.

jag är arg på lillebror. han äter mig ur huset. tar sut på mitt schampoo o balsam. o de ända han säger när man säger till honom att man vill ha pengar är jaja, snart.. tönt!
finns ingen mat hemma. har inte funnits på flera dagar, ja försöker leva på jobbet. men när man inte jobbar hela dagarna så är de inte lätt.

nu dricker jag vin. slipper tänka på mat.

imorgon kanske ja ska träffa thomas, annars blir det på fredag.. vi får se vad som händer.

patrik kommer snart o ska spela lite tv-spel med mig o dricka vin. :P najs-bajs!

image35

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0