kalas-dag

nu är jag ledig några dagar från jobbet. skönt! kanske blir att jag jobbar något i mjölby i veckan, vi får se.

funderar på och göra mig jättefin idag.. ta hela dagen på mig o fixa o trixa. Dricka en drink o lyssna på hög musik.  Sen får vi se vad som händer senare. ;)

Drömde läskigt inatt . blev lite orolig när ja vaknade att det först var sant. usch, never again thanks!

jag ser att jag borde städa lite också.. men orkar inte ta tag i det.. julpynta borde jag nog också göra, kartongen står på golvet o lockar inte så särskilt.

usch 2 dödsfall på en månad.. varför drabbar det mig o de i min omgivning.?
eller 2 och 2, den ene ligger på intensiven o kanske inte vaknar upp igen. usch.

Och så hittar man detta i tidningen, kan det bli värre? alla i min omgivning försvinner.
snälla låt det inte bli en fällande dom. det var ju inte hela sanningen.

image25

Lämna ett märke
Postat av: Anna

Ja det kanske var jag som gjorde så du använda vaselin ;) har tyvärr tappat bort min burk så jag måste nog införskaffa mig en ny, det glänser så fint på läpparna när man använder det också, ett stort plus :D. saknar dig me tjejen. puss

2007-12-02 @ 12:25:10
URL: http://www.Annizzzzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0