partii

ikväll nalkas det personalfest. :) får se hur det blir. ingen av oss vet vad som ska ske.

har min nyinköpta klänning med med ett rött brett band. mina pumps får också vara med :P fast jag vet inte om jag kan kalla det pumps.. men nått vill jag kalla dem.

nu börjar jag bli party sugen.

parti parti.!

igår var Susanne o Annelie med sin bebis nere på besök. köpte lite julklappar på ikano. kul att dom kom ner hit. jag måste åka upp o hälsa på snart. finns så många jag vill träffa igen. jag har börjat drömma om mina flickor :) Annapanna ;) - lite vin o singstar vore inte fel. : )

ne nu ska ja fixa i ordning mig lite till .

puss hej!

Lämna ett märke
Postat av: Anna

är det mig du menar annapanna som du har drömt om ;)? Kom upp o festa då patriksson :D puss på dej!!!

2007-12-21 @ 15:51:07
URL: http://annizzzzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0