hmpf!

Ärlighet. det är nått jag uppskattar! Du var ärlig mot mig igår. Det tackar jag för. Nu vet jag! Du sa "vänta inte på mig." just nu vill jag det. men som sagt jag ska inte tänka på det nu, tar dagen som den kommer. Får se vad som händer sen. senare. om ett tag.

Idag har jag varit ute vid Ikano med bror och hans tjej. Jag inhandlade en hårfön, en mascara, en pincett och en ram. -ler- Känns skönt och få lite småsaker inhandlat som man behövt en längre tid. Var inne och kikade på Ikea om de fått in halkskydd till mattor, men icke. får kika in nästa gång jag är ledig.

Nu sitter jag här igen, framför datorn. Mina tankar snurrar på. Om vad undrar ni? eller så tänker ni.. jaha, det igen.
mm så kan det vara.

Imorgon ska jag förbereda lite inför renoveringen av mitt sovrum. har inte så många lediga dagar som jag kan göra det på.

Nu blir de nog någon film.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0