Kärlek

Vet inte vad jag ska tycka om det ordet. kärlek.. Man kan må så dåligt utav det men också bra. I mitt liv har de då dock inte skett allt för mycket bra när de gäller kärlek. Kanske ibörjan när man är nykär, sen upptäcker man vem den andre egentligen är. eller så dyker nått annat upp mitt i när man håller på o bli kär. Allt skiter sig, hela tiden.
Jag får nog vänja mig vid den ensama känslan. Att vara ensam. Just nu hatar jag och se alla lyckliga par som finns överallt omkring en. Man vill ju också ha det så. Varför får man inte det? Man kan ju undra vad man gör för fel. En del säger men var singel, lek lite.. men de är inte min grej. tycker inte om det. den ene blir sårad på nått sätt.
Jag vet inte vad dessa känslor betyder som jag har nu. är det känslor överhuvudtaget? för vem är det i så fall jag känner så här? jag vet inte. jag vet ingenting.

Ensam. Det ordet snurrar runt i mitt huvud hela tiden. Det är en rädsla. De säger  "Du har ju mig & dina andra kompisar." Men det är inte samma sak. Jag vet att jag har folk vid min sida. men ja.. det räcker inte hela livet.
Hatar sitta själv hemma och låta tankarna snurra, det är därför jag jobbar så mycket nu. men hur blir det i höst? när jag inte har jobbet kvar? vill inte ens tänka på det. kommer tänka sönder mig.


ne jag ska inte tråka ut er med mina tankar. Jag kan berätta att jag har en nyrenoverad hall. Gjorde det idag. så imorgon ska jag sätta ihop mina nya möbler och så. ska nog bege bort till gallerix för att köpa fler ramar. hmm. eller så väntar jag tills på onsdag.


Lämna ett märke
Postat av: Anna Andersson!

Hej gumman. du ska se att kärleken kommer dyka upp när du minst anar det, det är det som är riktig kärlek tror jag :) att kanske den personen du aldrig kunnat tänka sig som pojkvän visar sig vara ett riktigt kap.. ge inte upp gumman!!
Hur vart hallen då? vad vart det för färg? måste också göra om våran hall + sovrummet.. men jag kommer aldrig till skott.. vart det dyrt eller? Puss o kram!

2007-06-25 @ 12:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0