skadad

usch och fy och blä. Ska ALDRIG mer cykla på fyllan. Cyklade omkull 3 gånger typ, har blåmärken överallt och hela vänstra armbågen är svullen och blå tillsammans med skrubbsår.
Blev lite mycket igår, skulle nog inte tagit alla öl ja hade med mig.
Men innan ja gick in i dimman var det kul. Vi spelade kubb, tjejerna mot killarna. satt på gräset o åt popcorn, hade lite popcorn-krig också ;) haha! fullträff mitt i Gustavs & Jonatans öl :P


Idag har jag varit iväg med Fredrik o hans kompis och badat ute i Berg. kändes lustigt och vara där på fritiden. haha! men skönt var det i vattnet. såg lite läskigt ut med alger o annat mojs på ytan. men det fick gå ändå. Försökte sola lite också, vill ha lite färg. Får passa på när man är ledig. Har förmiddagen ledig imorgon.

Ska kolla upp hur jag jobbar veckan ut. vet att ja är ledig på fredag, lillebrors student. Hoppas på att vara ledig på torsdagkväll. eller hela dagen. :P Har bokat in en dejt ju ;) *fniss*


nehe, om man ska duscha av sig innan man ska sova.
hej svejs!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0