Veckan som varit!

Fredag 25/5
Koffe kom till stationen vid en ca 16:00. Gud var nervös jag var. Brosans o hans tjej var med. Jag hade mött upp dem för att köpa alkohol o biobiljetter.
På kvällen gick vi 4 på bio. Pirates of the caribbean 3. Den var verkligen inte som förväntningarna. Ettan och tvåan var klart bättre!

Lördag 26/5
Så mysigt och sova och vakna upp brevid någon man tycker om. Kika lite på och le emot.
Det var fest hos mig denna dag. Kisa folk kom och hälsade på och lite annat folk också :)
Det var en kul kväll med musik o fylla ;) tihi! En hel del kort togs också.

Resten av veckan fram tills onsdag 30/5 så tog vi det bara lugnt, grillade och hade mysigt. Utnyttjade den tid som fanns.

På onsdagen bar det av ner till Kalmar för lite fest och utgång, vilket vi kunde ha skippat. Hade nog varit roligare om man varit kvar hemma. Har upptäckt att jag tycker bättre om privatfester än o ha förfest och sedan gå ut. Fråga mig inte varför men så är det.
Jag och Lindha åkte hem igår natt, typ torsdagsnatten. Kom hem vid en halv tre. Kröp ner i sängen och somnade rätt så fort.
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli dags för att bege sig till jobbet, bytte tid med en arbets-kollega, hon kände sig inte bra.
Satt och funderade förut på när man träffas nästa gång. jag får skramla ihop lite pengar. Spara de pengar som kommer in.
Den 15/6 så tar lillebror Emil studenten. Jag tror det är då i alla fall. ska fråga honom så att jag kan ta ledigt.

Kram hej!

 

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0