vidare jag går

Varför ska man sitta och vänta på någon som inte kan bestämma sig? Utan står och trampar på samma ställe? När det är slut mellan två personer så ska de båda kunna gå vidare utan att de blir värsta efterspelet. Men tydligen inte denna gång, de står och trampar på samma ställe och vill inte att den andre ska bli arg eller sur. Irriterad man blir.
Jag tänker i alla fall inte stå kvar och trampa. Du får bestämma dig nu. Jag tänker då inte vänta i flera veckor/månader på att du har bestämt dig. Och sedan får man inte tycka och säga vad man vill för då sjunker du  och använder ditt eget barn som försvar. Dra inte in henne för helvete! Ska du göra de varje gång de är nått? Stackars henne! Ha egna åsikter och säg vad du tycker istället. Bara för att man går vidare har den andre INGEN som helst rätt att ta något ifrån dig så som ett barn.

Jag ska försöka att bege mig ut snart o träffa brosan med flickvän och äta lite glass och njuta av solen.
Imorgon är de dags för jobb igen, likaså söndag. Men på kvällen händer det grejor. Personalfest!
Vi ska vara på Jonatans bakgård och spela kubb o dricka öl. Sedan ska man ut på en uteservering och ta sig några öl.
det kommer bli en kul och intressant kväll :)


Nehe om man ska fixa iordning sig o sen bege sig på sin racerbike :P
Puss & kram!


Lämna ett märke
Postat av: Lindha

de kommer att bli kalas bra! skit i de där MF.. de e bara jäkla puckon som aldrig kommer växa upp eller kommer kunna ta ansvar för sina handlingar..
som sagt, Loosers!!!
*krama om*

2007-06-08 @ 13:46:03
URL: http://litensessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0