Kalmar

I Söndags så satt jag & hade ångest. Medans jag satt och pratade med Koffe så fick ja en knasidé, vilket jag verkligen inte ångrar :D
Jag & Koffe bestämde att jag skulle åka ner till honom på måndagen 30/4 för att festa lite och träffa honom. Biljetten gick bara på 318:- :)
Så klockan 09:38 avgick tåget mot Kalmar. Jag satt och sov typ 1½ timme och sedan satt jag och blev mer och mer nervös. När jag sedan klev av tåget så stod han inte där, blev lite nojjig så jag ringde honom och han var bara på andra sidan huset. :) När han kom och gick var han så fin, precis som jag hade föreställt mig. (Har ju sett honom i cam innan.) Vi sa nog inte allt för mycket förens vi hade tagit något glas grogg senare på kvällen men lite småprat blev de allt. Han visade mig långviken, tror de kan va riktigt fint på sommaren. Jag får åka ner och kika då ;)
Det var så mysigt och vakna upp o se på honom, även om han var lite bakfull ;) vem var inte det? Lite yrslig var jag men mer än så var det inte.
Vi låg och myste länge innan vi gick in & satte oss för att se färdigt på Deja Vu. Tiden gick alldeles för fort för helt plötsligt var det dags och åka hem. Det blev en lång kram innan jag gick på tåget, några pussar hanns också med ;) Nu får ja vänta till den sista helgen i maj innan ja får träffa honom igen, alldeles för lång tid dit. Vilken tur att det finns telefon och internet, (cam lika så.)

Nehe om man ska springa ner i tvättstugan och ta hand om kläderna.
Ska cykla till affären också och handla frukost.

  image8

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0