Lång tid!

Nu har man typ precis kommit hem, jobbar ju så olika nu för tiden. Idag jobbade jag 08:00-16:00, och igår 13:00-21:00. Jobbigt och aldrig veta när man jobbar utan får reda på det från dag till dag.

Lillebror Emil kommer hit senare och ska sova över hade han tänkt. Han är och åker bräda. Hoppas att pappa ringer snart, ska be honom att köra upp madrassen till mig så jag kan ha folk här som vill sova över.

Det är alldeles för lång tid till den 20:de upptäckte jag igår. Pratade med Koffe och hans kompis Henke igår, de drack öl o hade en trevlig stund :)
Han är så fin, ska ska överösa honom med pussar när han kommer. Han skulle komma till mig runt den 20:de, får hoppas att tiden går fort. :D

Var duktig och cyklade bort till Maxi direkt efter jobbet för att köpa disksaker -ler-
Nu har jag planerat kvällen som sådan att ja ska börja med att laga mat, ugnstek falukorv med ris eller om ja ska fixa potatismos. Sedan ska jag städa köksgolvet, katterna älskar att välta ut papperskorgen från sopskåpet och dra omkring mat. Vad ska jag göra åt de kräken?



Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0