Ledig!

Nu är jag ledig i 2 dagar som jag hoppats på. Snart så kommer farmor och farfar över och ger mig lite paket. :D Senare så kommer Lindha förbi. Ska se vad vi hittar på för bus.
Är sugen på o dricka nu när jag är ledig. de är ju som helg för mig ;)

Nu har ett datum spikat. Den 25/5 så kommer sötis hit till mig, stannar i några dagar. ska fråga chefen om jag kan få ledigt i 5 dagar så jag kan umgås o mysa med Koffe.

Den 21/5 åker Lindha till Norge igen *snyft* Tur att hon bara är borta en vecka ;)

Har varit duktig o städat idag, väntar på att pappa ska komma med mina skruvar till sängen så att jag kan få en hel säng o slipper sova på golvet. haha!

Fick ett paket från ellos idag, ny bikini och nya lakan o sånt stuff! najjs-bajjs!

Nu ska ja äta lite mackor innan besöket kommer.

Puss hej!


 image13

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0