Livets gåtor

vad gör jag för fel?

varför är jag så osäker? Dum fråga egentligen. kolla bara på mina tidigare erfarenheter.
Varför börjar tankarna snurra nu? Orkar inte må dåligt igen nu när jag äntligen blivit glad.

Vad ska jag säga till honom? Vad ska jag fråga? Orkar inte tänka.

Får väl ta smällen. Man är la van.

Nehe nu till annat, har varit ledig i måndags, idag, imorgon jobbar jag 18:00-00:00, sen är jag ledig igen. På lördag den 26/5 blir det lite fest. förra året den 27/5 hade jag min 20-års fest ;) det var kul det. :)


Nee om man ska ta och se lite film kanske, äta en banan och sedan sova. Har ju varit duktig och skruvat ihop sängen idag.

Puss hej!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0