Små rosa moln

Då ska man skriva lite om helgens bravader. hehe!

Kom fram till Katrineholm vid sju och vandrade bort till Jennie ;) Satt där o såg på tv o snackade en massa o hade en trevlig tv-kväll :) Länge sedan man sågs, hade mycket och prata om.
På lördagen gick vi upp till Ica för att handla lite blomster till hennes lägenhet. Vi var tekniska nog och använde självscaning. Men kom på det först när vi kom till kassan och såg kön att vi skulle använda det. haha!

Senare var jag nere på stan och träffade Maria och Lotta med respektive barn :) hihi! sedan när de skulle äta gick jag för o träffa Angela som åkt in till stan för o träffa mig. :D Vilken mage hon fått ;) alla berättade typ att de var med barn. haha! kul och vara den ända som inte är det men ja väntar på prinsen först :)

Senare på kvällen så gick jag över till Mattias och Lukas för att festa lite, Maria bjöd dit mig. Hihi! Vi satt o snacka en massa om lite dåtid o sen fick de för sig att vi skulle köra ölspelet, najjs!
Eftersom jag och Maria drack grogg blev vi fullast.
Maria gumman somnade inne på toan -ler- Ingen som tål min sprit ;)
Jag tvingde ut Mattias till San Marino för o kolla läget, kommer knappt ihåg vilka som var där, minns att ja hälsade på många o pratade en massa.. På tillbaka vägen till mattias o Lukas så ville ja ha mat, mattias bjöd på en cheeseburgare ;) *gött* Jag satte mig mot ett träd o smaskade i mig den. Fick sedan för mig att ja skulle gå hem och sova. Mattias blev lite putt men vadå? ja ville sova :D Hemma hos Jenja stod tv:n på och hon låg o sov så sött hihi, så kommer jag och tumblar runt.
På söndagen satt jag och halvsov på tåget hem.

Loggade in på msn för o se om sötis var inne men tyvärr, han kom in 4-5 timmar senare -ler- Känns som om jag börjar vandra på rosa moln varje gång jag ser och pratar med honom. Längtar tills den 20:de, mys-pys!

Nehe, om man ska äta någon varm macka o sen dra till jobbet igen, har jobbat från 08:00-12:00 och börjar igen 17:00-21:00 skönt att ja inte behövde jobba hela dagen.
Puss o kram

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0