Våra ryck!

Haha, jag och Lindha & våra roliga ryck! :D
I onsdags så satt man & pratade lite med Lindha samt Koffe via msn. Lindha & jag var sugna på & festa till det. Koffe skulle dricka sade han.
Jag föreslår att jag & Lindha kan komma & joina honom.
Och iväg vi far. Jag lånar pengar från olika håll till bensin. Väl inne i Kalmar så åker vi lite för långt bara & snurra tillbaka & sedan hitta en parkerings-plats efter att fått vägbeskrivning en gång till av Koffe :D vi var ju bara 100 m fel. HAHA!
Han var lika fin som vanligt när han kom och mötte oss vid bilen. Jag och Lindha prommenerade iväg till ica för att handla grogg-virke. Sen var det bara att börja dricka. klockan var la en kvart i tio när vi började.
Jag satt i köket & pratade med Koffe, Fn, och Jocke medans Lindha gjorde sig iordning för en krogrunda.
Jag tyckte att det var en trevlig & kul kväll med glatt prat o drickande.
Lite mys blev det också såklart ;)
Jag var duktig och gjorde kyckling senare åt mig, Koffe, Lindha och Jocke, tyvärr så fick inte Jocke någon den smaska jag & Koffe i oss ;)
Dagen efter är alla helt sega, framåt fyra så sticker jag & Lindha och äter pizza med någon av henens kill-kompisar.
Kom hem vid en typ halv tio på kvällen, var helt seg skulle upp & jobba dagen efter på båten.

Har jobbat 9-11 timmar nu de senaste dagarna & så fortsätter det till på måndag sen är det 2 dagar ledigt hoppas jag på. Matilda pratade nått om att Leo var hemma på onsdagen så då ska ja passa på och träffa dem båda :)

Puss & knull i kastrull


 


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0