jaja

så kan det vara ibland.

Ska nog ut och gå promenad runt äckliga skäggetorp imorgon när jag vaknar. Hatar verkligen denna del av Linköping. usch man vågar ju knappt visa sig utanför dörren. ska man känna sig så otrygg i ett område?
ne va!?

måste ta tag i min kondition nu. orkade knappt simma 50 m i badhuset igår. hallå? 50 meter?? sjukt. helt jävla slö är vad jag är..
imorgon kanske therese kommer förbi när hon slutat jobba.
senare kanske man ska träffa thomas. får se vad som händer.

Sandra vågar inte hoppas på något.. vet ju hur de har lyckats sluta varje gång!? nepp får ta de som de kommer, en kompis är aldrig fel.
de flesta säger att ja är nojig o ska sluta fundera så mycket.
de är svårt när man bara sitter instängd i en unken lägenhet o glor in i väggen.

någon som vet vart man kan lämna in byxor för att byta knapp? mina favojeans behöver en ny knapp.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0