Oväntat

Idag blev jag väckt vid halv nio av en gammal arbetskollega. Han undrade om jag kunde jobba idag i Mjölby. självklart tänkte jag, behöver ju pengar.
Det var faktiskt riktigt kul, roliga arbetskollegor och roliga uppgifter. det var så mycket olika saker jag skulle göra. både hjälpa till med maten och sedan servera den.
Det var en typ lunchrestaurang och jag o de andra va lite som "mat-tanter", hjälpte till och portionera ut mat till arbetarna och slå lite på kassan och sådant.
Jag skulle kunna tänka mig och jobba där fler gånger.

Jag kanske skulle jobba imorgon också, annars blir det till och träffa Lindha :)

Ekoxen går det mindre bra på, har bara fått 4 dagar som jag ska jobba på tre veckor. usch! och inget anställningsbevis har jag fått. ushc och åter usch.

nu får de la bli till och se på tv. vänta på att prison break ska börja.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0