shoppissch

var iväg till ullared igår. my first time! ;)
det var rätt stort. jag åkte med en tidig buss som avgick 04:25. nästa gång blir det nog till att bila ner :P vill någon följa med?

handlade lite julklappar till syskonen.. vet inte riktigt vad jag ska ge de närmaste vännerna? sen vet jag inte riktigt hur ekonomin ser ut heller. hmm.. ja köpte en tröja till mig o sedan lite småprytlar. lite inredningssaker till sovrummet.

på fredag vill jag festa.. jag slutar visserligen jobba vid en ca tolv.. men jag kan ju ta med mig dricka till jobbet :)
ska köpa lite av thomas, passa på när han varit nere i tyskland o handlat lite :)

vad ska man annars säga om livet? ja börjar få mer tider på ekoxen o i mjölby, dom "rycker" i mig :) hehe känsn kul när dom vill att jag ska jobba.

hmmm klockan går ju inte fort idag. klockan elva ska man iväg för o träffa thomas. :) Han gjorde mig glad igår med sina söta sms tihi! ;)

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0