slappis

idag har jag haft en riktigt skön slapp-dag :) har sätt på one three hill och sedan på shrek3.. senare ikväll då det blivit mörkt så såg jag på black christmas och the messenger. riktigt bra filmer. har några till som jag ska se en annan dag.

imorgon blir det till och ringa sitt gamla jobb o skälla. fattar varför ingen jävla arbetsgivare kan vara ärlig någon gång. alltid är det nått, lureri i papper, lureri på pengar eller nått annat. tror fan de är bättre o gå hemma o glo ibland. ingen som är ärlig i denna fucking värld ju.

Nehe, får ja gå in o nörda mig på facebook. kanske gå in på youtube o kolla runt. nått måste ja la hitta på.


bajs på er alla!!!!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0