slingor & jobb

mm det är vad min dag består av hitills. jag var iväg o handla lite gott till helgen förut. sen nu sitter jag med en slinghetta o känner mig jättesexig -not-
jag fick sånt där klet i ögat så det var bara att attackera vattenkranen. :) satans ont gjorde det.

Lindhan kom på besök imorse.. ahh i morse var det för min del ;) drack te och började se på harry potter & fenixorden. ska se klart imorgon. dricka lite vin o ha de mysigt :)
Jag skulle vilja mysa med Thomas imorgon också. får se vad som bestäms.


iväg o jobba vid en tre.. eller bussen går då, sen ska ja cykla hem.. -boooring- tänkte ringa lillebror o se vart han är så kan man ta sällskap hem.

nu ska ja skölja ur färgen ur håret.


kram hej

-du är söt-

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0