varför?

varför gör en människa så? Om han mår så dåligt, varför inte försöka prata om det? han har ju så många omkring sig som bryr sig.

Lite patetiskt faktiskt, allt bara pga en tjej?
vet inte om det bara är därför. man tycker ju att de ska finnas fler anledningar till det. till det att man ska gå så långt att man super sig jätte full och sedan försöker ta livet av sig.

tredje gången.. ibland undrar jag varför man inte bara låter det vara, låt han dö om han nu vill det. men samtidigt vet jag hur ledsen jag skulle bli och alla runt omkring honom.

Undrar vad det är som får en männsika att ens tänka i de banorna? visst att ja har tänkt "fan, ja ska ta livet av mig, finns inget o leva för" men alla har sina depp-dagar, då allt går emot en, då man känner sig fulast av alla och då man känner sig ensam och en massa mer men det är absolut ingen anledning till att verkligen ta livet av sig? eller? nja inte i mina ögon.

Just nu ligger du på intensiven, nerkyld, nesövd, ditt läge är kritiskt. denna gång var inte värre än de andra eller var de det? jo du kommer tycka det, du överlevde ju.

värsta ja hört var nog den gången du lade dig på spåret o väntade på tåget. vad for igenom ditt huvud då? man måste ju hinna tänka massor under den tiden, även om man är full o har tagit tabletter.
eller var det den värsta gången?
de sätt du försökt på är sjuka allihop. denna gång var det hängning. vet inte om du har tur eller otur att du alltid överlever. om du nu gör det denna gång.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0