Blöö

Det blev inget Löfstad slott i måndags. Och ingen gokart, bowling, bio, badhusvistelse heller. Vi kunde inte komma fram till något eller så var det fullt överallt. Bra om man tänker på att de är höstlov för de yngre. :P Det var tider det, höstlov. *nostalgikick*
Kvällen slutade med att vi gick och satte oss på Kebab-baren och åt o snackade skit.

Jag satt inne på facebook igår och tiden bara rann iväg. jag var inne på en grupp för oss födda på 80-talet. pratade lite om gamla godingar man minns o barnprogram som gick. kollade o på några snuttar, vad man minns när man väl ser det, ika i rutan, mjölktandsmössen, fragglarna, trasdockorna, joel bitar, hajk och en massa mer.
Sen alla leksaker man hade, vad som kom ut på marknaden o allt. det var tider det, 80- och 90- talet. :)

Jag har varit duktig och köpt mig ett fritidskort, nu kan ja åka massa buss o tåg utan att de kostar multum. 170 kr kostade detta o räcker en månad. kan åka hur mycket jag vill efter klockan 17.00 och hela helgerna. *skönt*

Funderar på att ta en tripp ner till Kisa i helgen. De ryktas om att man är saknad. :) Jag ska försöka ägna tid åt alla, främst familjen. :) Ska försöka gå igenom någon kartong på vinden också, då pappa ska flytta i vår. det är ju snart dags.

Nu ska jag nog spela lite Heroonline innan jag beger mig ner på stan för att fika med Fredrik innan han flyr till Stockholm. :)

http://www.youtube.com/watch?v=p3We9p4QdvY


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0