En vanlig dag

Lillebror Kim kom och hälsade på idag, vi åkte ut till Ikano för att hämta ut hans mobil. Men de gick inte eftersom han glömt o nämna IME- nr för polisen när han anmälde den stulen. så nu får han göra om hela proceduren.

Han bjöd senare på donkan,
usch känner att ja börjar få ångest för vad ja stoppar i mig.

Jag var inne på wedins och kollade på skor, hittade ett par stövlar som jag viljat ha länge, de var nedsatta 500 kr. kunde inte låta bli och köpa dem. Så nu har jag ytterligare ett par skor. 4 nya skor på några månader. :) *nöjd*
Köpte mig ett kattkoppel också, ska testa och ut och gå med katterna. En i taget, annars blir de la liv. *ler*

Äldsta bror och hans tjej kom på besök förut. Hade med sig sin valp. så söt den var. jag fick vara hundvakt då de var ute o handlade på Willys.

Kanske är dags o sätta sig o se på tv, om de finns något bra o se på. Annars blir de prison break :) Sandra har nästa veckas avsnitt. avis? jo men visst är ni det!

image19

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0