Sicken helg!

Den var nästan som alla andra.
I fredags så ställde jag till partajj. Vi var 6 stycken som njöt av alkoholen och spelade Guitarr Hero!
Det hela slutade med att vi hamnade på Platens. Kvällen blir inte roligare då det var dålig musik och jag började bli trött. Tog sista bussen hem vid ett och fick med mig Roger hem. haha, han ville inte gå hem själv. mörkrädd kanske?

Lördagen tog fart vid en ca tolv. tog bussen ner på stan för och äta på Kina. mums! Senare så slutade med att man hamnade i Ryd med en flaska vitt. Mer hade ja inte planerat och dricka. Men självklart blev de mer. Tequila flaskan åkte fram och man drack glatt. Sen kan ja erkänna att min kväll är suddig.
Blackout är mindre kul.
Vaknade upp hemma hos Roger & kände mig helt förstörd. Plockade ihop mina saker och begav mig hemåt. Först fattade jag inte vart jag var, illa! Tänk om de hade varit hos en främling?
Nu ska ja inte dricka på ett tag, ekonomin tillåter det inte bland annat. :) Man kan ju skylla på det i alla fall.

Imorgon ska jag och bröderna Pontus & Kim åka till löfstad slott och gå på spökvandring. Kan bli spännande. Ska hyra bil o bege oss. Ska ringa imorgon och höra om det bara är och dyka upp.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0