sjukling

Tycker inte om och vara förkyld. Hostar och nyser ständigt.
Ihelgen var man nere i Oskarshamn och hälsade på morfar och Gerd tillsammans med bror Pontus och hans tjej. Vi var inne i Kalmar och kikade runt lite också. Var inne i slottet och lite här och där.
Vi bestämde träff med Koffe vod Giraffen men vi lyckades springa om varandra. När han kommit dit var vi nere på stan. så kan det gå, vi får la ses nästa gång.

Jag har börjat småjobba på Hotell Ekoxen, hoppas på heltid till slut.

Idag så ska jag iväg och hämta hem min nya dator. Leo och jag ska försöka oss på och bygga ihop den. haha!
Ska bli intressant.

Nu ska jag borsta tänderna och spela lite FFXII.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0