allt och ingenting

Sitter och låter tankarna fara runt runt runt.. Lyssnar på Takida och sitter och stirrar..
Vad händer sedan?
Allt känns så suddigt just nu, vad kommer ske framöver? Mellan dig och mig?

Idag har jag inte gjort ett skit, pratat med P och skrattat.
Okej lite har jag nog fått gjort. Har gått igenom lite papper från förr o kastat en massa. tog ner ytterligare en kartong från vinden. 2000 filmer. Någon som vill köpa dem för 500 kr? De är allihop brända dessvärre. Annars slänger ja dem i cointernen utanför så är de borta inom 3 timmar.

Helgen som var så var jag och Lindhis ute på äventyr. Vi åkte till hennes fosterfamilj nere i Högsby. De var riktigt trevliga. Vi festade till det både fredag och lördag. fyllemat!! mmm tänk dig pizza med vitlökssås. *dreggel*

Var och kollade på en tvåa i Johannelund i söndags. Den var så kompakt och liten. Ville inte ha den. Men jag älskade utsikten och den enormt stora balkongen.
-----

Minnen väcks till liv.. känslor kommer tillbaka.. Jag känner mig förvirrad!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0