En så kallad stalker

Jag har läst Sill-britt:s blogg en del gånger om att hon har en stalker.
Jag har suttit och pratat med en kompis om stalkers. Helt plötsligt säger hon.

"men du, man kan säga att fröken B är din stalker, hon gör ju allt du gör, köper samma kläder, möbler, bil, you name it. Tycker helt plötsligt om allt du tycker om. Så hon måste ju vilja vara du, din stalker helt enkelt!" 

Jag blir tyst och tänker lite. Visst fan är det så. Så läskigt!! Men jag tänker inte ändra på mig, det är hon som ska, skaffa sig ett eget liv till och börja med. Sluta tycka om mina saker o mina intressen, de gjorde du inte när vi träffades första gångerna. men poff, nu så. ALLT!
Droppen rann över glaskanten när jag hört att du köpt dig en golf som du vet att jag tjatat om sen jag var 14. sen dessutom har du använt min favorfärg och skrivit ditt namn på framrutan!! inte för att jag vill ha mitt namn på min framruta, men de är färgen som stör mig, du har alltid hatat ROSA!! medans jag älskar den!

Ni kanske tycker att jag överdriver. Men jag blir less på att hon inte kan hitta nått "eget". Sen när en annan väl köpt sig nått o hon kommer med likadant skriker hon ut "härm-apa". Undra vem som vill vara vem egentligen!?


Lämna ett märke
Postat av: Sill-Britt

Oh no! Stalkervarning absolut! Snart börjar hon ringa på nätterna och kräva foton på dig.. *hajenmusik*

2008-04-28 @ 14:42:30
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0