kan inte.

Har fortfarande inte klurat ut vart jag hittar den där html- koden för att lägga upp en youtube film. Det är svårt och förklara i ord också, lättare o visa. Men när? nuuuuu! XD

Har varit nere på stan i några timmar och suttit på 5 Tastes med Malin från Wasa Lejon. Snackade båt och en massa andra vardagliga problem. Fick höra att det tydligen är rätt många från förra året som ska jobba i år igen. o att bolaget har bokat in fler turer än innan. hur kan det vara´lagligt o låta oss slita som värdelösa djur?

Ska jobba i helgen, frukost på Ekoxen. Har aldrig jobbat frukost. ska bli spännande!
Så som vill nå mig kan nå mig efter klockan två. ;) om ja inte deckat i soffan av trötthet.

Imorgon kväll ska det i alla fall spelas Disney TP. Och fan ta er nu bröder om ni backar ur. ;) haha!

Jag blir så glad när vi pratar/skriver.. känslor blommar upp!

Lämna ett märke
Postat av: lindha

haaaalllåååå??? var e duuu?

2008-04-19 @ 19:40:12
URL: http://litensessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0