livsnjutare <3

Tålamod min vän, tålamod!

Det blev en lång arbetsdag i onsdags, hela 15 ½ timme. *klirr* säger det i kassan nästa månad.
När jag cyklade hem var jag en zombie. Lade mig ner i sängen o hela rummet snurra. Jag kände mig full! Haha! XD Men tror det kan ha varit att det blåste kyligt o jag cykla som en tok för o hinna sova några timmar innan det var dags o jobba igen.

Älskar att solen kommit till vårt land. *Sitter på knä o bugar*
Lite tråkigt att man jobbar bort det fina vädret. men vi njuter utav att sitta ute o äta istället ;)


Idag ska ja ner på stan och ränna, borde egentligen ta tag i CSN också så att jag fyllt i allt rätt. Syo:n sa att det bara var och traska ner till Hamngatan där Csn-kontoret låg och kolla med dem. Men det var ingen bråtska sa hon sen. hm? Kanske är lika bra o ha det gjort? Ifall de skulle få för sig och börja krångla. måste tänka lite till på det. Har i alla fall en timme kvar innan bussen går.

Skulder- here i come!

ne om ja ska äta mitt nykokta ägg och njuta av solen genom fönstret. Jag har ännu inte lyckats önska fram den där balkongen jag vill ha.


Lämna ett märke
Postat av: Sill-Britt (namnbyte till vackrare namn)

Uh, det var en redig arbetsdag. TUR sånt märks i plånboken sen, man blir ganska mör efter en sån dag..

2008-04-27 @ 10:22:10
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0