lyckad kväll ändå

Lillstrumpan svek oss. Fick en tår i ögat. vi som planerat hela veckan lång. elaking! *morr*

Men L & P kom hit i alla fall. Vi satt o kolalde på gamla bilder från -04. *nostalgi*
Sen så skulle vi försöka få bukt på min cykel. Jag pumpade hjulen idag och efter det så lät den som en trasig moppe. Den burra o vibrera. så jag skulle försöka gå med den hem. Den verkligen skrek. jävla stänkskärm till och ligga emot.
men åter till vårat lilla försök o laga den. Vi bände och vred på allt. skruva isär, skruva ihop. Ingenting hjälpte. Jag sprang upp flera gånger till mig för att hämta mer verktyg samt lite matolja för att smörja de gamla skruvarna.
Jag blev så arg så ja kastade det jag höll i och skrek rakt ut. Kände bara att glo ni grannar om de är ett nöje!!
Efter många om och men fick vi äntligen bort den förbannade rostiga skruven så att allt löste sig o det gick och cykla utan ljud.
*stolt*

Efter det så stod vi tre stycken och knuffades i badrummet för att få bort all olja o skit på händerna. Yes löser allt! ;)

Vi började spela Disney TP vid ca halv nio. Vi skratta o flummade o hade allmänt trevligt.
Moffade cheeseballs och drack coca cola XD

Imorgon efter jag jobbat frukost på jobbet så ska vi ta tag i brosans cykel när vi ändå är på G. Laga punktering. det kan bli intressant!

nehe, dags och sussa. Gonatt allihopa!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0