Man hinner mer än vad man tror

Jag har varit snabb denna morgon tycker jag. eller snabb o snabb, men hunnit med en del. jag gick upp nio, bädde sängen för en gångs skull, hoppade in i duschen, Fixade frukost direkt efter, starta datorn. *ett måste* och slappnade av först med lite msn och Black Velvet. Sen kom jag på..
Varför inte göra kycklingsalladen nu? Så att det bara är och äta sedan innan jobbet.  Smidigt och lätt gick det. fick klödskador på vänster hand, kycklingen var inte riktigt helt tinad ännu. men de får man ta. :P allt gick så himla fort, gjorde flera saker samtidigt. kände mig duktig! Nu står salladen i kylen och väntar.

Sen nu funderar jag på och ta tag i mina stackars blommor. Har tänkt o plantera om dem, låta dem får lite ny jord. men jag har skjutit på det hela tiden. Det blir ju jord överallt, sen kommer katterna o springer rally i jorden som ligger på golvet. man bara vill sätta sig ner och skrika. Men snart ska ja ta tag i det. kanske idag, kanske imorgon. Vi får se om någon pushar mig.

Imorgon blir den en mysfredag med Disney TP och popcorn. Lillstrumpan K och storebror P med tjej kommer på besök.

Det blir nog en liten spelstund först nu, sen tar ja nog tag i blommorna. XD



Lämna ett märke
Postat av: Gabriella

hejsan låter som en bra dag=)

2008-04-17 @ 11:18:12
URL: http://dancinginstars.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0