morgonstund

Skönt och sova ut lite idag, kan behövas efter flera dagars jobb.

Ska sätta mig ner med en kopp te och läsa lite bloggar så här på morgonen.

Har redan hunnit med en. Nalle333 - Hon visade hur man lade in en youtubelänk. Tack så mycket.! tyvärr så var det inte samma sak på denna bloggsida som på metrobloggen. Men jag lyckades få hjälp på denna här också! ;) Men en än gång tack!

Idag fyller pappa år, vad kan man tänkas kunna ge till honom!? Kanske någon enkel blomma.
Familjen + respektive ska samlas hos farmor och farfar vid ca klockan 17:00. Attans att jag inte har någon jag kan ta med mig då. Kanske kan ta katten i koppel? XD

Nu ropar micron i köket på mig. Dags och fixa frukost! :p

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0