Musiken flödar ur högtalarna

Sitter och lyssnar på Black velvet - Alannah Myles, har satt den på repeat. Hög volym så grannarna inte hör när jag försöker sjunga med i refrängen. haha!

Har ätit några rostade mackor och druckit te. sitter och tittar ut i köket o anser att jag borde plocka in ost, smör och marmelad. snart så. ska bara skriva lite XD

Igår lagade vi Pontus cykel. Gick lättare än vad ja trodde. Vet förra sommaren när jag o moster gav sig på min för o byta däck, det gick ju verkligen inte. tog la en timme eller två. men igår. kanske en max 20 min. P var så stolt och cyklade runt gården för att visa att den funkar igen, efter att stått hos mig hela vintern. hehe!

Sen satt vi vid datorn o funderade på vad man kunde hitta på. Lite hunger kände man allt. vi tog och beställde pizza via onlinepizza.se hehe! Satt och åt och inveg min pizzaslicer och såg på Hellboy.



Så himla underbart väder. nu är det vår!!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0