rubrik saknas

ibland eller rätt ofta så kommer man inte på någon rubrik. Så det får stå som de gör.

Jag fick någon slags panik igår. jag sätter fast mitt lakan i mangeln så att jag kan vika och rulla ihop det. jag har ju inte en andra hälft ännu som kan hjälpa mig. :P När jag rullat klart så skulle ja lossa på det. men då. poff! mangeln ville inte längre. Det gick inte köra framåt eller bakåt. Jag drog i lakanet men självklart funkade inte det. jag stängde av mangeln o testade sen igen. inget resultat! ja hittade en annan knapp längre bort på väggen o tänkte ja stänger av hela systemet o startar om. Men det funkade inte heller. Jag låser tvättstugan och sätter i mitt lilla gröna lås o går upp för o ringa Graflunds.
Dom skickar en.
1½ H senare. jag börjar bli orolig, ingen har ringt o snart går bussen bort till Farmor o Farfar. Jag ringer igen o då säger dom att dom ringer jonas igen. Jag går ner till tvättstugan och ser att det är fel lås i dörren. ett rött istället. Jag får reda av tjejen i tvättstugan brevid att Jonas var där för över 1 timme sedan. :O varför inte ringa? Jag springer upp och ringer runt. inge svar. GAAAH! klockan är bara fem i fyra, varför gå hem nu??? fan inte mycket och göra mer än att sätta sig på bussen och vänta tills idag.
Personen som skulle haft kvällstiden lär ju varit skapligt glad när han/hon upptäckte att man inte kom in.

Idag har ja ringt Jonas igen och han kom på bara 2 minuter o fixade så att ja fick mitt lås tillbaka + min tvätt. Så nu kan någon annan tvätta ;)

*Pust* vilken lång historia de blev.. men ja kände att ja behövde skriva av mig den.
När ja kom till f&f o berättade för lillebror så skratta han o sa att det funkar inte som en dator. att du stänger av och på så funkar det. Haha, man måste ju få testa! :P

Lämna ett märke
Postat av: Lindha

tjo! var e duu???? har väntat på att du ska logga in på msn ju :)

2008-04-29 @ 14:36:50
URL: http://litensessa.blogg.se
Postat av: Sill-Britt

*phu* Jag är SÅ glad över att, numera, ha egen tvättmaskin!

2008-04-29 @ 22:02:23
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0