wiiee

Det gick himla bra på jobbet ikväll. :) Allt gick smidigt och fort. kul när man vet hur det går till.

Fick äntligen min deklaration, jag som trodde de hade glömt mig. :P
Blev lite överaskad över hur mycket jag hade jobbat ihop förra året. sändra känner sig duktig!
Undra hur det blir i år.!?

Jag har i alla fall bestämt mig nu. Jag ska jobba på båten i sommar. Personal-chefen ringde o frågade mig igen.
Det kommer bara vara jag kvar från förra året. men ja. vad gör man inte. träffa nytt folk är aldrig fel. Ska bli intressant. Ska klaga lite på lönen. I kollektivavtalet står det att vi ska ha höfre lön än vad vi haft tidigare, förstår inte hur han lyckas lura sig runt det och sedan våga ge oss mindre. hm. konstigt system.

Sändra skulle vara duktig o formatera om partition C på min dator iförrgår. Självklart så går allt åt helvete. Allt gick bra ända tills det helt plötsligt står installation sker på D... D???? NEEEJ!! alla mina bilder, musik, filmer, ja allt. borta.. *poff*
Jag skiker och slår vilt omkring mig! (ja vilt!!) 
till slut när ja kommer in på datan så finns de inget kvar. inte ett ända spår. några få tomma mappar som ändå inte hjälper mig.
Blir så arg så jag formaterar om hela skiten. Alltihop tar ja bort. Så nu har jag en "ny" data. Har suttit förmiddagen igår och idag med o leta efter service pack 2 och lite andra finesser. har ännu inte hittat de filerna som man behöver för att "lura" windows o tro att man har en äkta vara.
Någon som vet? 


Nu tror jag minnsan att det är läggdags.! tjolahopp!

Lämna ett märke
Postat av: Babianmorsa

Åh, det låter ju jättespännande att jobba på en båt! ÄR det finlandsfärjan? Då kanske vi ses i sommar! *s* Vi ska ta en liten kryssning med huliganflocken (barnen).

2008-04-11 @ 13:45:30
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0