hjälp!

Jag sitter o är lite skakis. Det ringde nyss på dörren. Jag som nyligen har duschat har endast underkläder på mig vågade inte rusa in i sovrummet och slita på mig något, det skulle ju höras ut. Jag smög sakta fram med filten om mig och kikade i nyckelhålet. (Tack för att det finns nyckelhål!)
Där ute stå två främmande människor. I området där jag bor finns 90 % invandrare och det var en tjej och en kille som såg ut o komma ifrån Turkiet.
Mitt hjärta slår 140 och tankarna far omkring. Vad vill dom? Har något hänt? Har jag gjort något?
Dom ringer på igen och han ser lite arg ut. Men han kanske inte var det men mina tankar var fast beslutna på att jag gjort något.
Dom börjar röra sig bortåt när dom upptäcker att jag inte öppnar. Om det hade varit försäljare så hade dom ringt på fler dörrar var min första tanke.

Nu sitter jag här fullt påklädd och är jätte nyfiken på vad de ville. Men vem vet? Dom kanske återkommer en annan dag.



Nej Skäggetorp är inte så här fint egentligen, det finns många bra "fasader".

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0