home again

Nu är jag hemma igen ifrån min lilla tripp upp till Katrineholm.

Igår var jag på Natta och Glenns bröllop. Så himla vackert!
De var så fina.
Efteråt bjöds det på champange och smörgåstårta. *mums*
Det var riktigt trevligt och träffa dem och alla kompisar igen. Satt och skratta och prata en himla massa.
Man satt äcven och "plannerade" in vinkvällar och andra roligheter man ville hitta på med folket. Men man lyckas alltid vara bra på och prata om det.
Vid ca 14.30 bar det av hem till brudparet för öppet hus mottagning.
Lite mer smörgåstårta och tårta för det som ville ha och självklart fanns det mer skumpa ;)

Den "riktiga" bröllopsmottagningen och festen kommer och ske senare efter deras smekmånad. Dom åkte idag till Bulgarien och kommer hem om 2 veckor. Så himla härligt och komma iväg.



Det var riktigt fräcka tårtor !


Lämna ett märke
Postat av: litenSessa

okej, både thomas o rebecka tycker att 1an är bäst. för min del står de mellan den du sa o 1an. Härligt att du haft de bra. saknar dig. kram :o)

2008-08-29 @ 21:56:57
URL: http://litensessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0