nöje

Jag har en ledig dag men orkar inte göra ett skit. Har varit på vårdcentralen och tagit prover. ska bli skickat till US också om 2 veckor o ta fler prover. Hoppas dom hittar varför jag har så ont. Jag som är så nålrädd o nojjig satt och kände mig svettig när hon skulle ta blod ifrån mig. Sköterskan var bra. Hon pratade lugnt och sa till mig att titta på olika saker i rummet istället för på vad hon gjorde. Fyra små flaskor fyllde hon med blod. urk!

-------------------

Nu är det 10 jobb-dagar kvar på båten, sen är jag fri! Jag SKA inte jobba där nästa år, det är en sak som är säker. :P haha! Och nej Lasse, jag ska verkligen inte tillbaka!

-------------------

Jag har roat mig ett tag med att spela på en sida där man ska bygga upp sin egna bimbo! man ska skaffa pojkvän o egen lägenhet, utföra olika uppdrag m.m.. in o kolla om det är nått för dig?

Miss Bimbo


Lämna ett märke
Postat av: Jungman Thuna

Säkert som korvspad kommer du till Wasa Lejon 2009.

Skall nog åka ner och kolla...........

2008-08-14 @ 19:13:25
Postat av: lisan

urk, ja råkade svimma en gång när dom precis stuckit mig iarmen.. läskigt de där :S

2008-08-14 @ 20:35:58
URL: http://liiisaan.blogg.se/
Postat av: litenSessa

svar: ja visst är det hemskt! jag blir så arg! tack för tipset! ska nog in o kolla!

2008-08-16 @ 10:23:54
URL: http://litensessa.blogg.se/
Postat av: Sill-Britt

Åååh, det måste jag prova! Imorgon, vågar inte idag för då blir jag väl sittande hela natten.. s

2008-08-17 @ 23:42:27
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0