telefonkö

Dessa telefonköer, man blir vidarekopplad eller så ringer dom upp. Kan dom inte bara ha fler som sitter i växeln?
Jag har fått lära mig av mitt pojke att man tränar sitt tålamod en del. Det kan jag verkligen hålla med om.

Jag satt och kollade på tåg för en stund sedan, ska ju åka upp till K-håla idag är det tänkt. Himla jobbigt bara o behöva sitta på en buss från Norrköping i över en timme. Men vad gör man inte för o få träffa sin käraste.
På torsdag vankas det bröllop! :D


Nu är det dags för frukost och lite bloggläsande. :P

Lämna ett märke
Postat av: Bäzz

Vilken låt vill du helst vakna till? Ha det guld. Ciao!

2008-08-26 @ 10:06:24
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Kajsa

telefonköer är det värsta som finns.. och man kommer ju aldrig fram! och kommer man fram så kan de ändå inte hjälpa en..

2008-08-26 @ 10:15:27
URL: http://kajsaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0