tjolahopp!

Nu har jag inte bloggat något på jätte länge. Jag har varit helt slut och sliten efter att jag kommit hem från jobbet och de få dagar jag varit ledig så har jag ägnat mig åt tvätt, städning och en massa andra ärenden.

Men nu.. ÄR DET SEMESTER!
i hela 10 dagar. Och alla dagar har redan gått åt till en massa saker som ska göras.

Idag åker jag och min sötnöt upp till honom för att sedan på söndag flyga ner till Gotland. Det vankas medeltidaveckan.
Men det är inte bara på den marknaden vi ska vandra runt, vi tänkte passa på o besöka lummelundagrottorna och lite annat när man ändå är på Gotland. :)

Sen när vi kommer tillbaka till mig igen så är det bara o tvätta lite och sedan bege sig ner till Göteborg! Med Pontus, Liselott, Kim, Nellie och Patrik.

Sen var de 10 dagarna slut. Det tråkigaste är att när jag börjar jobba igen så börjar jag med ett långpass (16-timmars).
Men men det är bara att njuta av semester och stänga av allt som har med jobb och göra.
För nu ska jag njuta av sol, bad och en massa härligt slappande!

Tjolahopp!!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0