Vill ha flera stycken^^

Jag fick ett tips på en sida med många klänningar och andra kläder. Jag blev helt kär, det fanns mycket som jag fastnade för. Bland annat:

 

Och



Och



Besök gärna sidan för och hitta fina klänningar du med!

Lämna ett märke
Postat av: Jungman Thuna

Den blommiga skulle jag vilja se dig i.....

Går även bra med den rosa,

men inte den vita oskuldsfulla.....

/T

2008-08-24 @ 20:38:26
Postat av: Sill-Britt

Snyggt! Jag är inget fan av blommigt (fick nog på "det riktiga 80-talet", hahaha) men de två andra var super. Och ja, den blommiga är nog fin den med, det är bara jag som inte "hänger med" längre.. s

2008-08-25 @ 10:45:36
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0