Besök hos far

Igår åkte jag och Älskling iväg en tur till Norrköping till Pappa och Eva.
Satt och pratade om allt och inget. Vi kom på lite saker som vi ska ha på julbordet.
Och vilka som kommer och så.
En riktigt trevlig kväll hade vi i alla fall. :)
Jag har fått frågan flera gånger vad jag önskar mig. Ingen aning säger jag.
Just nu känner jag att jag vill inte ha någon julklapp,
bara jag får äta mat igen så blir jag glad.
Man känner vad man uppskattar saker mer när man inte är frisk.
Är man frisk så har man ju allt runt om sig, får göra och äta allt.
Det skulle nog vara nyttigt för alla att vara så pass dålig så att man uppskattar saker och ting mer.

På min önskelista står det just nu att jag vill kunna njuta av julbordet på Julafton.

Idag ska vi åka iväg bort till Pontus och Liselott och spela lite sällskapsspel och umgås.
Han har säkert något spännande och berätta ^^

Nu är det dags för "frukost" med lite lugn julmusik i bakgrunden.



Lämna ett märke
Postat av: Sofia

Fin blogg :)

Hoppas du får en superhärlig söndag :)

Kram Sofia

2008-12-07 @ 10:03:17
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0