Det går inget vidare...

Jag började äta försiktigt i tisdags, kokt kyckling och ris. Igår åt jag potatismos och senare på kvällen lite räckor och smörgås. Tänkte att än har jag inte fått ont så jag kan testa lite olika saker.
Det har varit en obehaglig känsla i hela magen. Svårt och förklara hur det känns. Hur jag än rör mig så känns det konstigt. Idag har det kommit i vågor. Obehaget finns kvar och det kommer som små hugg då och då. Ibland gör det ont ibland inte. Ska träffa dietisten vid tre idag och gå igenom lite hur det gått denna vecka jag varit hemma och så. Ska försöka förklara mina hugg och obehaget. Hon kanske kan förklara varför och om det ska kännas så.

Jag har kommit på en del frågor som jag ska ställa. Men det känns lite som om att dietisten inte har de svaren jag vill ha, utan att jag ska prata med min läkare. Men jag vet inte. Vi får se vad som händer. Bara jag slipper nålarna idag.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0