Glad jämt?

Nej det tycker jag verkligen inte att man kan vara. På bra humör varje dag.
När man väl har en "dålig" dag och inte känner för att vara trevlig och glad hela tiden då är det fel. Då blir man en surgris. När man då säger "jag är inte sur" så blir man sur för att någon säger att man är sur.
Känner någon igen sig?

Jag känner hur jag vill tugga på något, vad som helst nästan. Har tröttnat på tuggummi. Vill ha maaat!!
*mummel*

Någon som kan ge bra råd på vad man kan hitta på??
Bara gå omkring i lägenheten och glo o försöka hitta på något är svårare än man tror.
Sen när man ger förslag är det inte alltid välkommet.


Ne just nu känns allt bläää...


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0