hål i magen?

Jag äter och äter och äter och blir aldrig mätt.
Det känns som om min mättnadskänsla är borta.
Jag äter och blir mätt i några minuter.
Sen kan jag proppa i mig massor igen.
Fortsätter jag så här så kommer jag rulla fram innan nyår. Haha!

Har varit en sväng på stan med älskling och kikat efter vinterskor. Har letat länge men inte hittat några som sitter bra. Vill ha ett par som är både snygga och sköna. Har blivit flera inpulsköp tidigare då man bara köpt skor för att de ser bra ut.
Hittade mig till slut ett par inne på Din Sko. Vill ha dem sååå gärna men prislappen säger ifrån en aning. Jag har beslutsångest. Ska jag? Ska jag inte?


Ska kanske iväg till badhuset senare och "leka" lite.
Hoppa bland vågorna och simma runt lite. Har frågat om P och L vill följa med.
Skulle få ett svar framåt fyratiden.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0