Julmys

Ännu mer pynt har åkt upp. Jag har lite gardiner kvar och sätta upp. Köksgardinen åker upp på måndag, ska först sy in kanterna lite och så.
Strax ska jag och älskling traska iväg till Ikea och köpa lite ljus och annat.

Jag somnade inte förens vid tre inatt. Ligger och vänder och vrider på mig och har jättesvårt för att somna. Har aldrig haft problem med det förut. usch! Men så kom jag på imorse att läkaren nämnde att kortisontabletterna gör så att kroppen blir pigg och vaken.
Så jag får ta och vila lite mitt på dagen så kanske jag kan sova sen? Jag är trött hela tiden. Och när jag är trött så blir jag lätt irriterad på allt och inget. Kan vara ett felsagt ord eller vad som.

Nu dags för "frukost"


tjohej!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0